Tohle se děje přesně jednou do roka. Radim Passer nechá vyvézt svůj Veyron s pořadovým číslem 98 a podělí se o svou pýchu s lidmi z ulice. Je to jeden ze dvou Veyronů v celém Česku (někteří říkají, že ze tří). No a letos to padlo zrovna na tenhle tejden. Když uvážíte, že amortizace je až 500 korun na kilometr a jedno kolo stojí tolik co novej Golf, ani se nedivíte, že to není častěji. Naštěstí se ale prý spotřeba dá srazit i na 20 litrů, takže máte kde ušetřit. Tenhle konkrétní kousek má najeto 15 000 kilometrů a příští rok oslaví svých prvních pět let života. Fajnšmekrům asi netřeba vysvětlovat, že ta číslice na značce znamená počet koní – 1001. A prostě neodolám, abych nezopakoval, že na stovku to dá za 2,5 sekundy, na dvě stovky za 7,3 a na tři kila za 16,7. Protože už jenom když to píšu, tak se mi krásně stahuje žaludek.
Udávaných 407,5 km/h se s ním celkem pochopitelně ještě nejelo, i německé dálnice a závodní okruhy mají své limity podstatně níž. V Česku na auto nesmí žádný mechanik ani šáhnout – jediné místo má povoleno alespoň sundat a nandat kola. Jen jednou se prý s autem neodborně zacházelo a pojišťovny pak musely nenápadně zvedat povinné ručení – po špatném umytí, které poškodilo některé části karoserie, vznikla škoda za šest milionů. Proto když je problém, přiletí okamžitě technik z Francie, kde všechny vyrobené kusy neustále monitorují. Škoda jen, že i když je to čtyřkolka, v zimě si s ní nezablbnete – zimní gumy nikdo na světě nevyrábí. Setkání s tímhle strojem je naprosto dechberoucí a člověk by si o něm nechal vyprávět celé hodiny… a já jsem takovej retard, že jsem to zaspal. Za fotky a historky tak poděkujte mojí přítelkyni, já se zatím půjdu někam zabít.